📦 Politica de Plăți, Livrări, Retururi și Rambursări

La Gasit.Ro, satisfacția ta este prioritatea noastră. În cazul în care nu ești pe deplin mulțumit de achiziția ta, consultă politica noastră de retururi și rambursări de mai jos.


💳 Plăti

  • Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

  • Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.

  • Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.

  • Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.

  • Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

  • Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele gasit.

📦 Livrare

La Gasit.Ro, ne asigurăm că produsele tale ajung rapid și în siguranță.

Procesare comenzi

  • Comenzile sunt procesate în 1–2 zile lucrătoare de la confirmarea plății.

  • Produsele personalizate (cu gravură) pot necesita 1 zi suplimentară pentru gravare.

Metode și termene de livrare

  • Curier rapid SameDay – Livrare la adresă sau la EasyBox – 1-3 zile lucrătoare în funcție de localitate.

Costuri de livrare

  • Costul de livrare standard este de 20 lei pentru livrarea la adresa dorita si de 15 lei pentru livrarea la un EasyBox.
  • Costul livrării este afișat la finalizarea comenzii, în funcție de metodă și adresă, acesta poate diferi de pretul standard daca adresa este inafara ariei de acoperire.

  • Comenzile peste o anumită sumă pot beneficia de livrare gratuită (promoțional).

Urmărirea comenzii

  • După expediere, vei primi un email cu numărul de urmărire (tracking) și linkul curierului.

Livrări internaționale

  • Momentan livrăm doar în România. Dacă dorești livrare internațională, te rugăm să ne contactezi.

🔁 Retururi

Acceptăm retururi în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării, în următoarele condiții:

  • Produsul nu este personalizat (ex. fără gravură unică).

  • Produsul este nefolosit, în aceeași stare în care a fost primit.

  • Este returnat în ambalajul original (dacă este aplicabil).

📌 Produsele personalizate (cu gravură specifică sau design ales de client) nu pot fi returnate decât în cazul în care prezintă defecte de fabricație sau erori din partea noastră.


💳 Rambursări

Odată ce produsul returnat este recepționat și inspectat, vei fi notificat prin e-mail cu privire la statusul rambursării. Dacă returul este aprobat:

  • Suma va fi rambursată pe metoda de plată inițială (card bancar, transfer etc.) în termen de maxim 14 zile.

  • Costurile de transport nu sunt rambursabile, cu excepția cazurilor în care eroarea ne aparține (ex: produs greșit, defect etc.).

  • Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica  acesteia.

Retururi refuzate

Ne rezervăm dreptul de a refuza returul în următoarele cazuri:

  • Produsul prezintă urme clare de utilizare/distrugere.

  • Gravura este personalizată.

  • Produsul este returnat după expirarea termenului legal de 14 zile.


📩 Contact

Pentru a iniția un retur, te rugăm să ne contactezi la:
📧 contact@gasit.ro
Include numărul comenzii, motivul returului și eventuale fotografii (dacă este cazul).